Monday, August 31, 2009

Pappa Slall (Otto)

Kuna ma oman nüüd Mantat ja tutikat Gaastra Vappor 7,6 , siis peaks loogiliselt võttes järgnema siin lugu sellest, kuidas ma Pappa Slalli etapi võitsin. Isegi uni, mida ma öö enne slalli nägin lubas seda. Nägin, kuidas Jürka ulatas mulle pisar silmas liidrisärgi ja kõik tunnustavalt mulle õlale patsutasid. Nii seekord kahjuks ei läinud. Läks hoopis nii ,et ma ei saanud ühtegi sõitu kirja. Küll oli nokk kinni ja siis jälle saba. Polegi ühtegi vabandust kuidas minusugune" ÄSS" ( HEATI VÕITJA) nii sittasti sõitis. Mees ,kes on maailma slaalomi rankingus 151 kohal, peaks Pappa Slalli üks silm kinni ka kotti panema. http://www.internationalwindsurfing.com/userfiles/documents/090817_IFCA_WORLD_SLALOM_RANKING.pdf
Ilmselt tuleb minu kord nädalavahetusel Eestikatel.

3 comments:

  1. selle tabeli järgi võiks Eesti nokiaks surfi pidada, väga kõva! :)

    ReplyDelete
  2. dääämn. vapor+manta peaks küll olema ju selline komplekt et ise võid rummi koolaga segada sõidu ajal.

    ReplyDelete
  3. Seda minagi. Järsku mul on mingi katkine komplekt????? Otto

    ReplyDelete