Saturday, October 8, 2011

Püünsi (Otto)

Kuigi Püünsi tundub väga ohutu kohana surfata võib ka seal ohtlikuks minna. Nii juhtus ka minul, kui teisele triibul olin juba päris pikkalt välja sõitnud tegin jibe ja siis käis raks. Algul ei saanud arugi mis juhtus . Proovisin käima pumbata ja siis kukkus ülemine masti osa alla ,murdes purje pooleks. Jäin veel lauale ja proovisin kaldale krüssata aga järgmine laine tõmbas mu pikkali. Proovisin veel teha veestarti aga sellise varustusega see ei õnnestunud. Kuna olin ikka päris kaugele välja sõitnud siis polnud läheduses ka kedagi. Otsustasin siis kaldale ujuda. Sättisin taglase lauale , ise hoidsin tagumisest jalaaasast kinni ja hakasin ujuma. Umbes 40 minutit hiljem kui läbitud oli umbes pool distansist ja hakkas tunduma ,et tuul ja lainetus kannab mu hoopis mandri ja Kräsuli vahelt avamerele otsustasin loobuda purjest , mis aeglustas kõvasti mu ujumist. Kuna poomist ei raatsinud loobuda hakkasin keset merd poomi eemaldama ja siis sain oma olukorra tõsidusest alles aru. Käed olid juba külmast veest kangeks läinud ja poomi lahti võttmine osutus päris keeruliseks ülesandeks selles lainetuses. Lõpuks sain poomi kätte, asetasin ta lauale, lasin purjel minna ja ujusin edasi. Ei tea kaua mul seal täpselt läks , üle tunni kidlasti, sain ma jala maale Helle Meri krundi viimases otsas. 100 meetrit veel ja poleks maale saanudki. Minu õnn oli ,et see juhtus kohe alguses kui polnud veel väsinud. Nii ,et kogemuse võrra rikkam , mitte just meeldiva. Hoiame siis ikka üksteisel silma peal ja kui keegi mu purje peaks kohtama siis saatke ta koju tagasi.

No comments:

Post a Comment